Rabu, 12 Jun 2013

SENARAI KAWASAN BIJIH BESI DAN EMAS UNTUK DIJUAL 2019-2020


Assalammualaikum.w.b.k

LAMA DAH TAK UPDATE SEBAB MERAJUK....😊☺πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜….... Sekarang guna H/p Baru. 

Mungkin ketika saudara / saudari menghubungi kami. Lot tanah / kebun telahpun terjual. Namun masih terdapat banyak lagi kawasan yang tidak disenaraikan untuk dijual.πŸ˜€πŸ˜πŸ˜‚.

Harga Memang Murah ( bergantung pada lokasi ) apapun call atau whatsup saya. 018 7811407  / Adan.
yyrmteam@gmail.com
rezglobal@gmail.com

Note: Kalau call tak berangkat haraf maaf.. Mungkin sedang mengelamun kebulan bintang atau buat-buat sebuk dengan urusan lain dan sebagainya.πŸ˜….  Whatsup sahaja.. Insyallah akan dibalas segera.πŸ˜†.













SENARAI KAWASAN BIJIH BESI UNTUK DIJUAL DI MALYSIA
  1. PAHANG 1000 EKAR. LUMPSUMP RM 7J.
  2. TEMERLOH PAHANG 250 EKAR UNTUK JV, BELUM ADA SKC/MC 
  3. PAGOH JOHOR 6 EKAR  RM 600 K
  4. PAGOH JOHOR 2 EKAR RM 300K
  5. 180-220 ekar kawasan bijih besi area muar johor untuk dijual beserta syarikat, Untuk JV juga boleh dirunding termasuk harga.
  6. TEMERLOH 300 EKAR  
  7. KUALA LIPIS 98 EKAR 
  8. DUNGUN 60 EKAR 
  9. DUNGUN 6 EKAR
  10. 1000 EKAR GUA MUSANG RM15 J 
  11. PERAK 1500 EKAR RM 6.6 / KAKI.
  12. MACANG KELANTAN 1480 EKAR RM 10 J
  13. KERATONG PAHANG 66.792 HEKTAR RM 7 J
  14. JOHOR 500 EKAR + 785 LADANG SAWIT 5-7 TH  RM 38K/EKAR
  15. Bijih besi siap proses untuk dijual : ( HARGA BERUBAH-UBAH MENGIKUT PASARAN )
    a) Gred : 55%
    -Harga : Ex-Site RM 120 & Hantar RM 150
    - Qty : 30,000mt
    - Size : 0-50mm

    b) Gred :62%
    - Harga : USD69 (Ex-Site)
    - Qty : 20,000mt
    - Size : 0-50mm


    Bijih Besi Belum Proses (6'x9')
    a) Gred : 42%
    - Harga RM90 (Ex-Site)
    - Qty : 40,000mt

    b) Gred 58%
    - Harga : RM130 (Ex-Site)
    - Qty : 35,000mt

KAWASAN EMAS.
  1. 1000 ekar kelulusan sudah ada/mc.Boleh jv. Kelantan

    2) 553 ekar skc/mc ada balak sekali.Boleh jv.Tganu

    3) 153 ekar.Skc/mc. Boleh jv.Kelantan


    SEBAHAGIAN BESAR KAWASAN BIJIH BESI MENGANDUNGI EMAS

JIKA ANDA ADALAH PEMBELI / IF YOU ARE A BUYER

We agree to purchase of the above said property upon the following salient terms & conditions.

The land title :  He will arrange the meeting with you.
Purchase prise : He will arrange the meeting with you.

PAYMENT MODE:
  • PAYMENT OF 10% PAYABLE TO RESPECTIVE COMPANY AFTER RECEIVING THIS LETTER.
  • BALANCE OF 90% WILL BE PAID UPON SIGNING THE S&P
DOCUMENTS:
  • LOI/LOO
  • LATES BANK STSTEMENT IF PAYMENT IN CASH TERM
  • PROOF OF FUND
  • COMPANY PROFILE.
  • HE WILL ARRANGE THE MEETING WITH YOU.


BROKER / P.A PEMBELI

Kepada Broker  /  P/a  pembeli, Minta  maaf...  dokumen adalah rahsia, dan dokumen tidak akan dikeluarkan dan dibentangkan di tempat umum, kepada mana-mana pembeli, broker atau P.A pembeli, Dokumen hanya akan dibentangkan di meja guaman sahaja. 

Untuk menjamin kerja anda tidak sia-sia dan komisyen anda selamat langkah berikut adalah wajar, 
  • Pastikan anda mempunyai surat perlantikan sebagai wakil dari pihak syarikat yang berminat.
  • Atau undertaking latter yang dibuat atas nama anda sekiranya anda melantik loyer pembeli berasingan.
  • Atau emailkan kepada kami maklumat diri anda beserta syarat pembelian sepertimana di atas/ dokumen dan profail syarikat, sekiranya anda  ingin berurusan dengan loyer kami di sini.
  • Nyatakan juga surat permohonan dari pihak syarikat sekiranya berminat untuk mencari kawasan perlombongan tidak kira dimana kawasan pun.
YANG PALING PENTING JANGAN BERURUSAN DENGAN PEMBELI SEKIRANYA PEMBELI ANDA TIDAK SERIUS SERTA  MENGIKUTI SEPERTIMANA SYARAT YANG TELAH DINYATAKAN. 



maklumat dan dokumen boleh diemailkan ke

yyrmteam@gmail.com

yyrmgroup@gmail.com

yyrmenterprise@gmail.com

Setiap email yang dikirim perlu dimaklumkan melalui sms ke: 017 7990907 /  adan. untuk semakkan. 

Terimakasih semoga anda sukses selalu.






18 comments:

Unknown berkata...

saya Ada SERIUS buyer..plz contact sy 0123434571

Unknown berkata...

Please contact my no for detail discusion 0177209004

Unknown berkata...

assalam saya ada serius buyer utk membeli kawasan bijih besi or emas termasuk iron core..please contact saya ditalian 01111312364 nan

Ninie berkata...

Salam...saya ader serius buyer untk beli kwsn bijih besi seluruh malaysia...tiptop pnye buyer...please contact saya di 0169518141 ninie...

Ninie berkata...

Salam...saya mencari kawasan bijih besi untuk di jv area pahang. Jika ade, sila hubungi saya dan anta dokumen di 0169518141 wassap, call, sms...

Ninie berkata...

Salam..sy mencari kawsan emas untk dijual @ jv..saya ade serius buyer..sila hubungi saya di 0169518141...

Unknown berkata...

Assalam saya ada serius buyer tgh mencari kwsn bijih Besi Di Terengganu perak dan kelantan..suka hubungi saya 01123860669

Unknown berkata...

Wassap saya...0162309626 mencari bijih timah untuk dibeli

Unknown berkata...

Wssap sy 0179500463

Md. Nasarudin Bin Che Kob berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Md. Nasarudin Bin Che Kob berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

Saya Ada Bijih Timah Nak Jual Boss

Unknown berkata...

Sy ada kawasan bijih besi...berminat call @ wasap 0145046467..kelantan..

mizu berkata...

Saya ada kawasan bijih besi... Berminat call / whatsapp 0174468176 (perak)

Unknown berkata...

Saya mencari penjual bijih besi dengan jumlah 100k tan sebulan, agreement untuk setahun..sila hubungi saya dengan kadar segera untuk dibincangkan (01136114462)

Zam Raub berkata...

Assalamualaikum.. ada kawasan bijih besi di gua musang utk di kerjakan.. seluas 102ekar.. kawasan baru, ada surat kelulusan dari kerajaan negeri selama 50tahun.. utk info lanjut hubungi Zam 0107736099

Zam Raub berkata...

Saya memerlukan funder utk kawasan baru.. call sy or wasap 0107736099

Unknown berkata...

kalau ada toke² nak beli batu besi..boleh pm 0197883441

gred A++++

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms